Er is op de markt voldoende training te vinden rond de theorie van de diverse lean technieken.
Maar hulp op het terrein is niet vanzelfsprekend.
In een Lean wereld is zelfstandig denken en handelen essentieel. Hulp op het terrein is daarom ook een uitdaging. Een helpdesk of een trajectbegeleiding
mag niet overnemen, maar moet echt ten dienste staan. Dat is dan ook het doel van deze Lean Helpdesk.
Voor wie is het bedoeld?
Iedereen (individu of groep) binnen het bedrijf die actief aan de slag is met Lean Doen en die bezig is met een specifiek probleem of techniek.
Methode
Deze manier van werken vraagt een goede samenwerking en er moet hier bij de voorbereiding dus wel wat afstemmingsgesprekken gebeuren.
Die gebeuren natuurlijk vrijblijvend en kosteloos.
-
De helpdesk kan een Q+A zijn via email, een assessment op de gemba, een theoretische uitwerking of een combinatie van
alle drie. In elk geval is ze aangepast aan het concrete noden en behoeften, zoals ze door u geformuleerd worden.
-
De trajectbegeleiding is sterker uitgewerkt (eerder projectmatig) en zal vanaf probleemstelling tot afsluiten van het project lopen.
Wat vraagt het van u?
Van u wordt verwacht dat u scherp staat om zo de juiste vragen te stellen, de juiste testen uit te voeren en de juiste evaluaties te maken.
Vooral moet u erop zorgen dat deze helpdesk of trajectbegeleiding u helpt!
Resultaten
Het is onze uitdaging om theorie aan te reiken die u in de praktijk kan aanwenden.
U leert zelfstandig werken met specifieke Lean technieken, zodat U nadien zelfstandig
dingen kan toepassen en uitbreiden. Het principe hier is: we leren u vissen, maar zorgen ook dat u vissen hebt.
Interesse
Vraag via
e-mail of het onderstaande standaardformulier
een vrijblijvend en kosteloos
gesprek aan.
|